Friday 3 February 2012

UNTUK KAWAN2 AQ

Manusia Tak selalunya sempurna... EEHH...
Manusia MEMANG tak sempurna...
termasuklah diri kita sendiri... Sebenarnya saya tak suka dekat
BOLGGER ni... tapi disebabkan kawwan- kawan join sekali,
so on jew la... tapi bagus jugak boleh tingakatkan Bahasa melayu HIHIHI...

OKey2 kita cita pasal ari ni ....
Tdi bukak FB(Facebook) bkk lah kawan2 punya tgk dia owng update status (US),
kebanyakkan semua nya sedih- sedih sekali apa lagi budak ni ,
contohnya...
boleh ker update status tentang masa saya terhantuk pintu(tapi x terhantuk pon sahaja nak peluk pintu 2)
HIHIHI :)

Lepas 2 ada kawan aq dia aq tgk US lamanya...
yang sedihnya ada blog dia tapi ,
ornag 2 dia kata dia ssayang sngat, tapi x tau 2 budaknya atau bukan...
SEDIH la tgk dia..

Tahun lepass saya gaduh dengan dia,
tapi dia macam acuh tak acuh jew,
ya lah gaduh syok sendiri maksudnya ada orang tak suka kawan dengan dia ,
tapi kawan orang tu macam biasa jew...
sedih hidup ini diselubungi oleh serba salah.

tapi kalo orang 2 tgk blog ni harap-harap MAAF kan orang ni okey...

ermmm,
esok ada latihan kawad kaki pukul 2 hingga 5 tapi,
pak cik van yang saya naik tak kan nak  antar pulak saya sorang2 kan..
so esok pergi naik bas dengan akak...
huhuhu...
arap2 tak la ada masalah masa pergi nanti,
DAn aq arap aq dan kawan2 dapat masuk kawad kaki peringkat daerah...
Dan aq arap kawan aq 2 tabah menghadapi dugaan itu okey...
DAN


lelaki yang blog kawan aq jangan ko patahkan ati kawan aq buat yang
ke2  FAHAM!!!
kalo ko buat lagi ko berhadapan dengan aq......!!!!!!!!!!!


-FA-

0 comments: